Virtuális tuning blog

Ez itt a hvtm.hu autós hírválogatása. A virtuális tuning mellett autóipari újdonságok, tanulmányautók, kémfotók, fantomképek, tuningautók, képgalériák, vt-ötletek is helyet kapnak nálunk. Virtuáltunerek számára kötelező olvasmány.

VT-box

Tetszik? Tetszik!

Friss topikok

Címkék

3d (80) 4wheelsnews (15) alfa romeo (20) aston martin (12) audi (40) autoblog (86) autoevolution (24) automobiles review (13) automotto (35) auto express (13) bentley (12) bmw (67) budapest tuning show 2010 (12) bukta (15) camaro (16) carscoop (44) car body design (25) charger (10) chevrolet (37) chrysler (11) citroën (15) corvette (13) diseno art (12) dodge (20) emgcartech (26) facebook (12) fantomkép (206) ferrari (33) ford (28) fotók (190) frankfurt 2011 (12) genf 2010 (30) genf 2011 (33) gt spirit (21) honda (16) hvtm (94) hyundai (10) jaguar (15) jalopnik (30) jokejoe (36) jon sibal (12) kémfotó (44) kia (11) lamborghini (36) lancia (12) lányok (34) lexus (12) los angeles auto show 2010 (11) lotus (11) maserati (12) mazda (14) mercedes benz (44) mitsubishi (16) motorauthority (24) motor ward (33) naptár (19) netcarshow (67) nissan (15) off road (56) opel (18) párizs 2010 (36) peking motor show 2010 (10) peugeot (10) porsche (39) posterous (15) saab (25) sajtóközlemény (10) seat (12) sema 2009 (11) sema 2010 (10) serious wheels (10) skicc (33) sls (11) subaru (12) szupersportkocsi (40) tanulmány (169) teaser (18) theophilus chin (23) topspeed (21) toyota (21) tuning (122) video (21) vince burlapp (23) virtuális tuning (25) volkswagen (31) volvo (11) vt ötlet (56) worldcarfans (56) Címkefelhő

Gemballa Enzo

2009.12.22. 10:47 Hammer

A Gemballa megmutatja, hogyan lehet egy korrekt formatervű sportkocsit rondává alakítani pár műanyag implantátummal. Nem vicces, mindjárt riasztom a "Save the Enzos!" mozgalmat!

Via autoblog.

5 komment

Címkék: ferrari tuning enzo gemballa szupersportkocsi autoblog

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualistuning.blog.hu/api/trackback/id/tr431615302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XSB 2009.12.22. 11:13:29

a fejlécben lévő 599 sztem rondább..

arpee_desing 2009.12.22. 16:52:42

Nekem tetszik!Szerintem jobban és sportosabban néz ki, de mondjuk ez ízlésfüggő.

nemesandris 2009.12.29. 22:07:07

A fejlécen a Ferrari az egyik legjobb virtuálisátalakítás, amit eddig csináltak. Az Hammer főműve :D

Ferrari-Fan 2010.06.15. 11:02:53

Sziasztok!

Amikor az Enzo 2002-ben a nagyközönség elé lépett, már önmagában egy nagyon agresszív, extrém kinézetet mutatott. sokan vágyakoztak utána, akiknek volt rá pénze de csak 400-an vehettek maguknak. Pontosabban mondva, az a 400 híres ember kaphatott akit a gyár kiválasztott. Nem értem, miért nem lehet meghagyni az amúgy is igazi sportkocsinak született autókat eredeti formájukban. Ahogy azt az olaszok megalkották az úgy van jól.
Egyébként erre a Gemballa MIG-U1-re mi a fenének raktak hátsó szárnyat. A diffúzor tökéletesen betölti a szerepét. az utolsó Ferrari aminek gyárilag hátsó légterelő szárnya volt, ha jól emlékszem az F50-es volt.
Szóval kár volt ezt megcsinálni.
Másik dolog: Nem akarom elhinni, hogy a Ferrari gyár engedélyt adna bármelyik tuning műhelynek, hogy kénye kedve szerint alakítsa át a kocsijait.
süti beállítások módosítása