Ez itt a hvtm.hu autós hírválogatása.
A virtuális tuning mellett autóipari újdonságok, tanulmányautók, kémfotók, fantomképek, tuningautók, képgalériák, vt-ötletek is helyet kapnak nálunk.
Virtuáltunerek számára kötelező olvasmány.
Vessetek egy pillantást a következő Mercedes-Benz SLK legújabb kémfotóira! Vajon ez egy teljesen új modell, vagy csak egy erőteljes ráncfelvarrás? Mindegy is. Szedje le róla gyorsn valaki ezt az álcát!További képek az autoblogon.
Mindig nehéz feladat egy retróautó utódját dizájnolni. Neal Steinhoff a Müncheni Egyetem hallgatója a következő Minivel próbálkozott. Mit szóltok hozzá?Via AutoMotto.
Úgy hallottuk, hogy a Rolls-Royce a Ghost modellválaszték bővítését tervezi, lesz belőle kupé és kabriolet is. Legyél te az első, aki megrajzolja!
Forrás: autoblog.
A Citroën után a másik PSA-márka is bemutatta párizsi tanulmányát: a Peugeot EX1 Concept egy kétüléses pályaautó széles orral, keskeny farral és öngyilkos ajtókkal, amelyekkel együtt az ülések is elmozdulnak.Nézd meg a többi fotót a NetCarShow-n.
A legegyszerűbb virtuális tuning az oldalnézetes, stúdióhátteres autók kabrióvá alakítása. De ha te nem csinálod meg, megcsinálja más. Pl. a SaabsUnited tagjai.Via CarScoop.
Megjelentek az első renderelt képek az új kanadai villanyautóról, melynek biokompozitból készül majd a karosszériája. Egy kistermetű sólyomfajtáról kapta a nevét: Kestrel.Forrás: autoblog.
Az új Porsche 900 (997) Speedster egy kétüléses Cabriolet egy nagy műanyagpúppal a hátsó ülések helye felett. Emlékeztek a 964 Speedsterre? Annak legalább a szélvédőjét rövidebbre szabták.Bővebben az emgCarTech-en.
Nehéz újat mondani a szupersporkocsi design területén. Az azerbajdzsáni Szamir Szadikovnak úgy látszik sikerült.
Nézd meg a többi képet a The Design Blogon, a lapozás után pedig van egy videó is róla.
Tíz nappal a bemutató előtt leplezte le a Lotus új, - nagyon orrmotoros kinézetű - sportkupéját, mellyel feltámasztja az Elite márkanevet.
A Lotus Cars facebook oldalán találtuk.
Azt szerettem Theophilus Chin fantomképeiben, hogy annyira nyilvánvalóak. Mint például ez a négyajtós Giulietta, ami még jobban is néz ki, mint az eredeti csapotthátú.Nézd meg hátulnézetből is Theo blogján.
Mai párizsi tanulmányunk a Citroëntől érkezett. A Lacoste-ot lifestyle crossovernek nevezi a sajtóanyag, bármit is jelentsen ez. A magasépítésű homokfutót állítólag egy háromhengeres motor hajtja.Sajtóközlemény és geléria a NetCarShow-n.